Hemma igen

Nu e jag hemma igen i Sverige, de e skönt att vara tillbaka hos mina djur.
Men Rally är fortfarande tjurig, han är grannens hund nu, han kommer inte till mej när jag kallar på honom, han springer raka vägen förbi mej och upp i grannens famn, hon lyser upp som en sol och skrattar gott åt mej som står som en fjant och ropar för jäves....Nu får jag tillbaka för att jag lämnade honom ensam, eller han va inte ensam men som jag känner honom så hade han säkert viljat följa med, men men nu är de som de är, han slutar väl att tjura förr eller senare...men han är otroligt charmig när han är tjurig, de kan jag inte låta bli att tala om.



Nu ser jagockså fram emot att hämta den lilla nya hunden, mopsen " Lillan"  som är 2,5 mån.
Henne ska vi hämta i Halmstad på Fredag och de ska bli jätte roligt, mops valpar är ju också väldigt söta.


Efter de så ska jag hjälpa min stora dotter att läsa ikapp lite av de hon har missat i åttan, de är nämligen så att hon vill åka tillbaka till Serbien i September för att gå på vindruvs festival med pojkvännen, och hinner hon bara visa att hon kan och vill göra bra i från sej i skolan så vill jag gärna belöna henne med den resan, de är värre med hennes far i de fallet, han tycker inte riktigt samma som jag, eller så är de så att han vill åka ensam, så kan de ju också vara. Men jag hoppas att allt löser sej till de bästa så att alla blir glada och nöjda.




Och visst kom de tårar......





Massor av tårar fårn alla möjliga håll.
De gör ont i en mammas hjärta när ens tonårs dotters hjärta brister,
de isar i mina blodkärl när jag hör henne gråta efter honom, speciellt
med vetskapen om att han är 250 mil bort.




Och så vill jag ju visa mina underbart söta pojkar som har fått namn idag.

De här är då ROCKY RÄSER
Han är helt lik Bettan som valp men har fått pappas heltokiga temperament.
Stört skön kille på snart 6 veckor






Och här har vi mjukis farbror CHESTER, en riktig mjukis mjukis....





Sist och dessutom minst så har vi lilla Walter....



En varg i fårakläder...

Kommentarer
Postat av: ....

Test kommentar

2009-08-19 @ 20:21:53
Postat av: Pernilla (grannen)

Jag antar att jag inte ska kommentera bilden ;) Lite mer godis, lite lirkande och en varm säng så är snart lillprinsens hjärta fångat igen :D



Vovvarna och Anneli <3

2009-08-20 @ 12:25:08
URL: http://bampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0