Lillan

Nu har våran Lillan kommit.
Är hon inte för söt?





De andra hundarna blev glada, här välkommnas hon av en del i gänget.

Resan hem från Halmstad gick bra hon sov mestadels.
Josef berättade att hon hade charmat flera på flygplanet hem hit till Sverige.
Han hade svårt att släppa henne när vi väl skulle gå.
Och jag kan förstå varför, det räcker med en blick så är man fast.

Väl hemma hos oss, presenterades hon för de andra i familjen och jag kan i detta läget inte  avgöra vem som blev mest kär i henne, eller jo förresten, det kan jag....

Grannen :)


Sen kommer vi.




Kommentarer
Postat av: Pernilla (grannen)

Jag är faktiskt glad och lycklig över att ha sådan tur. Jag säger som miksa säger ;) mama anneli. Sen säger jag även bästa vän, sjuhelsikes underbar granne. Puss och Kram (extra puss till rally och lillan)

2009-08-24 @ 22:19:50
URL: http://bampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0