En kort visit i Götet

Jaha, idag har jag varit i Göteborg hos min Pappa som bjöd oss på restaurang för att fira sin 79:de födelsedag.
De smakade mycket gott, en rejäl T-ben stek med bakpotatis och berneisås, mums men usch va mätt jag blev.
Så, Grattis pappa och tack för en jätte god måltid.
Jag passade även på att hälsa på Anita i Kungsbacka som visade mej en djuraffär i Sisjön och där köpte jag ett vitamin pulver till Bridget som är  speciellt  bra för leder och senor.
Hundarna tycker det är lite för varmt också men dom har ju en liten basäng som dom lägger sig i och svalkar  av sej!
Nu är de bara en vecka kvar tills Bettans valpar ska komma, åhhh Gud jag önskar bara att de går bra allting med både henne och valparna, jag tror att de är 4 st men jag vet inte säkert de återstår att se.
De var väl ungefär de som jag hade att berätta om idag, men de kommer mera......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0