Dagen i bilder...

Hade så mycket att göra under gårdagen så då hanns inget inlägg med, idag fick det bli ett inlägg med bilder.
Men håll ut jag kommer skriva mer ;)



Idag hade vi underbart väder, och det blev bad både för en annan och för några av hundarna.
Men de bilderna ligger på hemsidan under fliken galleri.
Tryck här för att komma till hemsidan.

   

1-2. Alla min hundar och jag
3. Mopsen Frallan, alltid lika söt och glad.

  

Scooby älskar att busa med matte.



Bettans mage växer för fullt....

  

Min yngsta dotter gillar att leka med katten, men katten gillar inte att leka de lekarna hon vill ;)

  

1. Bettan i sin favorit position
2. Frallan
3. Devil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0