Design!

Nu har det börjat hända lite med bloggen.
Min kära granne har varit gullig och lagt ner lite arbete i att göra den fin.
Det är väl alltid trevligare att titta in till en blogg som ser lite inbjudande ut.

Första intrycket ;) Nåja nu kanske det inte är designen som ska räknas, det är väl texterna och annat jag har att bjuda på som ska locka?
Men designen gör klart sitt.

Om ni klickar på min header så kommer ni direkt till min hemsida http://www.anniwawas.com där ni kan läsa om min kennel, se bilder på hundarna och vad som väntas inom den närmsta tiden.

Jag har min alldeles egna personliga fotograf och webbdesigner, som gör ett jätte bra jobb.
Hon är med mig på utställningar och fotograferar, hjälper mig hemma med hundarna och hemsidan.

 Ni kan även besöka hennes sida bampi.blogg.se om ni vill veta mer om henne ;)
Det är som sagt min gulliga granne.

Jag tänkte även fråga er läsare där ute om det är något speciellt ni vill veta som jag kanske kan ta upp här i bloggen?

Det är bara att strömma in kommentarer, jag lovar att läsa varenda en.

Ha det bra alla ni där ute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0