Kommentarfunktionen....

Min kommentarfunktion slutade fungera, men min kära granne ska snart ta och kolla upp det så i morgon eller om någon timme ska det vara klart och du som läser kan kommentera igen.

Jag vet inte hur länge det varit så här, men nu hoppas jag att allt snart ska funka korrekt.

Måste även berätta vad jag gjort idag.
Jag och min granne har suttit och sytt skvättskydd, samt kläder till hundar.
Mitt ute rum ser just nu ut som en syverkstad, lite stökigt, och massa trådar, samt tygbitar överallt och en hög med hundar över allt tyg.

Ja det små liven  vill vara med överallt.
Vem har hjärta att störa dem då dem susar så sött på nästan alla tyger.

Syverkstaden kommer nog igång imorgon igen med fler skvättskydd,tröjor,overaller m.m.
Här låter vi fantasin flöda.

I morgon får ni även se lite bilder från syverkstaden.

Så håll ut och kom tillbaka imorgon.
Nu är det sängen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0