Ny här :)

Hej!

Jaha då va de dax även för mej att börja blogga, typ de som hela Sverige redan har gjort. För några veckor sedan förstod jag inte ens vad en blogg var för något och jag antar att hela polletten inte faller ner med en gång.
Men vem vet? Kanske kommer min blogg att uppskattas va andra? Kanske kommer jag själv finna ett nytt intresse på nätet?

Lite svårt att förstå bara hur alla hinner skriva varje dag och ibland flera gånger. De måste vara väldigt flitiga på tagenterna ;) ? Å andra sidan, kanske det handlar om intresse, gillar man det så blir det som en hobby och man brukar ju gå in ganska mycket för det.

Hur börjar man sitt första inlägg, jag har ju redan börjat skirva, men inte vet jag om det är ett typiskt första inlägg men något ska väl dra i gång bloggandet.

En presentation om mig? Vad jag gillar o.s.v? Kanske är det kul för dig som läsare att få en första inblick? Jag hoppas att du kommer uppskatta bloggen och att jag kan ge er intressant inblick ;)
Jag heter då Anneli, driver en kennel vid namn Anniwawas, därifrån bloggnamnet. Dock kommer bloggen nog att innehålla mycket mer än livet med hundar,kennel,hundutställning och annat inom det området. Mitt liv cirkulerar ju runt så mycket mer ;) Barn,man, vänner, semestrar, resor o.s.v Sen har vi ju alltid tanknar,reflektioner,argument m.m. som rör sig i hjärnan ibland ;)

Jag hoppas ni gillar min första presentation, jag hade ju gärna skrivit mycket mer, men jag vill ju inte trötta ut er med massa fakta om mig enbart. Sen självklart, undrar ni något mer så är det ju bara att fråga.

Anneli

5 utav min hundar på bild...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Välkommen till Bloggvärlden !!

Det är kul, jag har startat nyss jag också.

Inte lätt att hinna blogga varje dag, men det kommer säkert .



Kram Susanne

2009-06-19 @ 09:50:28
URL: http://www,peze.com/gyllentass/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0