KLaga inte på värmen...eller kanske bara lite

♥Hej alla vänner1
Idag har jag varit på utställning med mina pojkar i Borås och där va de varmt men hundarna hade de bra, vi hade nämligen fyllt några tomflaskor med vatten och lagt in dom i frysen, sen la jag dom under ett täcke på marken under ett parasoll som hundarna hade, där låg dom och kylde ner sej och hade de jätte skönt.
 Från de ena till de andra....
De känns liksom fortfarande konstigt att Michel Jackson är borta från jordytan....Skulle kunna tänka mej att de kändes något liknande när Elvis "the outher king of pop" gick samma väg. Vädigt tragiskt men tyvärr så är ju de just de som vi alla vet helt säkert med 100% att vi alla ska vandra på samma väg en dag.

Nåja, nog om de, här kommer lite bilder från dagen!
 





Haha...så här såg han ut när han va klar med sin uppvisning min lilla Rally!







Och här är ju min nya lilla gumma! Hon gjorde sej hemmastad redan efter
en kort stund, hon är en helt fantastisk liten tjej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0