Förbannad, Grrrr

Hej hej!

Nu har de varit lugnt med bloggandet ett tag, de har varit lite rörigt i
omgivningen men nu börjar de rätta till sej.

Jag känner att de är någon förbannad IDIOT som går in för att förstöra för mej,
denne (som jag har mina aningar) har gått in och ändrat mitt lösenord på min
hemsida, kallat hem mina användaruppgifter, lagt till och dragit ifrån bokstäver
så hemsidan slutade fungera korrekt, och nu dessutom gått in och bytt mitt
lösenord på min Blogg.
Nu får de vara nog alltså, låt bli mina grejer och skaffa dej ett liv!!!

För att svara på ett tidigare inlägg om varför jag inte vill bo kvar i detta området...
Jo de här har varit ett bra och lugnt område en lång tid i många år men de
har skett förändringar i området, nya husägare och liknande, och under våren , sommaren 
så har de pratas en hel massa skit om oss om våra hundar och vårat hus och våra bilar.
De gör helt enkelt att man kan inte säga god morgon till någon av sina grannar
utan att känna förakt för vad de springer hos andra grannar och pratar.
Vi har aldrig varken sagt eller gjort något som helst illa mot någon av våra grannar
under alla år vi bott här, så de här känns väldigt tråkigt.
Men jag hoppas verkligen att de löser sej med att alla får som de vill om vi
hittar ett annat hus som vi kan flytta till, men då utan grannar.

Är bara så väldigt trött på dehär.


Kommentarer
Postat av: Grannen

Men byt till ett svårare lösenord då Anneli, med siffror små och stora bokstäver. Högsta säkerhet. Skulle inte fårvåna mig om de är mig du syftar på, men jag skulle inte ha någon som helst nytta av att göra det. För fortfarande är jag inte ovän med dig, utan det känns snarare som det är du som är det med mig. Men nu får läget va som det är, det löser väl sig på något sätt. Skulle inte förstöra din hemsida, jag har snarare alltid hjälpt dig med den. MEN DU FÅR TRO VAD DU VILL! Men det känns mer som att du syftar på mig, eftersom du inte pratar med mig alls.



Hoppas ni hittar ett hus där ni trivs...

2009-10-25 @ 12:55:43
Postat av: Anonym

Nja, kan inte påstå at dem bredvid tycker att ni är hemska GRANNAR och blir glada om ni flyttar, den familjen har snarare syftat på vilken bra grann familj ni vart.

2009-10-25 @ 12:57:40
Postat av: Mej själv

Nee, de har jag ju ALDRIG påstått heller, men ändå så är de såna saker jag blir beskylld för, jag har ALDRIG ALDRIG ALDRIG sagt eller visat något sånt så sluta och säg att de är så.

2009-10-25 @ 13:30:31
Postat av: Grannen

Jag menar att jag kan inte påstå att vi tycker det, inte att du tycker det så allt jah påstår inte att du säger det utan att jag säger det.;) Du missuppfatta mig. Men anneli, jag tycker du är en bra grannen, sen ska du veta att det har vart en del hysch hysch snack om lasses alla husbilar och nu nya bil m.m. Dem är väl bara avundsjuka, som du brukar säga svenska avundsjukan ;) Men sen kan jag förstå att det är svårt att skita i dem. Svara här eller i min blogg.

2009-10-25 @ 13:55:38
URL: http://bampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0