Inte på länge!!

Jaa nu är de länge sedan igen, jag måste skärpa mej ordentligt, de ska jag verkligen göra.
En bra nyhet har jag i alla fall och de är att Scooby nu är redo att börja para lämpliga tikar,
hans patella status var helt ok, han fick jättemycke beröm av veterinären för hans fina och
starka knä :)



Min duktiga Scooby.

Vi ska åka på Onsdag och titta på ett nytt hus som ser
intressant ut för oss, en bit ut på landet med lite mark och en
ladugårdsbyggnad, alldeles perfekt för alla hundarna, känner att
jag vill verkligen bort från de här samhället vi bor i nu.....
Hoppas, hoppas, hoppas

Kommentarer
Postat av: sara

Grattis Scooby !! ... =)

2009-10-11 @ 22:00:52
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0