Besiktning!

Idag har jag besiktigat mina små pluttar och de gick som en dans på rosor.
Alla tre va helt ok, de som hände va väl att stackars Chester fick chippet instoppat 3 gånger och ojojojojooj vad han va ledsen, men de gick snabbt över så de blev äntligen klart och alla var glada.
En tjej i reseptionen blev verkligen glad när jag lade fram papprena på hundarna, hon menade att de va så länge sedan hosn hade sett rena Chihuahuor, de blandas alldeles för mycke, och så va dom ju dessutom väldigt pigga och söta. Och med lite lek och bus så va allting som om de aldrig hade varit!!!












Kommentarer
Postat av: johanna

hallå

åhh va kul att det gick bra med besiktningen.....

nu kommer vi snart o hämtar lille walter.

pussa honom så mycket från oss

många kramar från sollebrunn

johanna

2009-09-09 @ 10:00:57
Postat av: gabbie

Åh, vilka fina valpar du har! Jag vill så gärna köpa mig en långhårig chihuahua någon dag :) Tycker de är fantastiska hundar!

2009-09-17 @ 19:50:13
URL: http://gabriellakarlsson.blogg.se/
Postat av: J.CARLSSON

Vad fina! Jag har önskat mig en liten chihuahua i 18 års present. Time will tell.. det är så tomt utan min tibbe!



2009-10-01 @ 16:14:56
URL: http://magix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0