Lättad....

Jaa, idag tänkte jag att jag skickar ett mail till Johanna, tjejen som ville ha Walter men som ångrade sej då han hade ett underbett, sedan dess har de ringt många filurer och frågat om honom men inget har klickat så som de gjorde med henne, så jag tänkte , ahh va fan jag provar att maila henne så får vi se.
Sagt och gjort, jag slängde i väg ett mail där jag undrade om de va alldeles säkert att hon inte vill ha honom, och de tog ingen lång stund innan lyckan för oss alla 3 blev 100%.
Så nu gör jag en ny besiktning och sen är han "hemma", i Sollebunn.



Annars idag har jag börjat städa och de blev i Victorias rum som
vi började med och i morgon tar jag nedervåningen, de tar nog ett
par dagar att få den i ordning men de gör inget, de blir ju fint och
rent när de e klart.
Jag har ju även hunnit med att ta lite andra bilder på mina vovvar idag.



Kan ni se hur många hundar de är i korgen ? Hihi



Här är de drag kamp mellan Scooby och Lillan , helt underbara
individer alltså, man kan aldrig titta tillräckligt länge, dom är så roliga.



Här är en annan av Lillans favorit positioner....



Här är de stackars Frallan som får sej en omgång...
Jaa, vad kan man säga, dagen har faktiskt varit ganska bra och jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0