Utställning

Hej alla vänner.
Jag ber verkligen om ursäkt för att de har tagit sån tid men de har hänt
så mycke annat som har varit väldigt jobbigt som jag inte kan ta upp
här på bloggen hur mycke jag än vill, men här kommer i alla fall
lite bilder på jätte härliga människor och deras små Chihuahuor.



Mycke folk och massor med trevliga sådana.



Här har vi lite "pausgympa" med Anita Hihi





Här har vi Scoobys halv bror, han är jätte tjusig!



Såhär ser en trött Scooby ut efter en dags utställning!
Och vad gäller Scooby så fick han ju inte Certet utna bara en
papperbit där de står att han är av Certkvalite, jag ville inte alls luras
men de blev bara fel utsagt. Jag ska läsa på min läxa bättre till
nästa gång, jag lovar.



Men visst hade han allt förtjänat ett cert....Hihi.



Åå här har vi killarna som va med Rally och Scooby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0