Ok då :)

Jaga har egentligen hur mycke som helst att berätta och
prata om men jag skiter i de och försöker hålla mej tills
jag spricker så slipper fler lida va mina dumheter.
Hoppas nu bara att de flesta är nöjda även om jag själv
är hur missnöjd med livet som helst och om ja inte
tar helt fel så kommer de att vara över snart.



du är inte dum mamma, du är bäääst för JAG ÄLSKAR DEJ :) <3 \\ Julia
Här kommer lite bilder i alla fall !

Här är HAPPY HEART som nu är 7 veckor gamal








Och här har vi lilla SWEETHEART :)





Och här till sist alla tre hjärtanen i en hög med sömn :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller med Julia fullt ut... Du är inte dum och misslyckad. Alla kan göra fel val och saker i livet det är mänskligt... jag vet många som gillar dig ändå <3

2010-04-11 @ 23:25:28
URL: http://bampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0