My dog

Idag har jag och Lillan varit på My Dog i Göteborg och
gjort debut i den större utställnings världen.
De gick väldigt bra, hon placerade sej som nummer 4 och
fick följande kritik:

Tik av trevligt format, bra propositioner, fint huvud med bra rynkor.
Välvinklad fram och bak behöver utveckla sin bröstkorg,
för öch visar sej väl. Mycket lovande :)

Inte illa, eller hur! Jag är nöjd. Dessutom så träffade jag en
trevlig uppfödare som heter Gunilla och hon ska hjälpa mej att se ut en fin
hanvalp hemma hos Mia som har fått 6 st mops valpar.
Han är nu 5 veckor så de finns tid att studera de noga ännu
så att de blir en riktigt fin och maskulin kille.

Har ju även parat Bettan och Scooby och de verkar som att
de har tagit sej faktiskt, de ska bli riktigt roligt, håller också
på att föörsöka få till de med Decibel och Rally, hanen som
jag nämde tidigare i bloggen "JOSSI" får tyvärr inte komma
till denna gången, Rally är också JÄTTEFIN, han gör jättefina
valpar...om jag får till de vill säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0