Spännande värre

Snön fortsätter att vräka ner, man kan ju verkligen undra
hur sommaren blir när de är en sån "riktig" vinter, nåja
den som väntar, den får se!
I helgen så va Soraya och Rovert här, vi tittade på fotboll
och drack gott vin och småpratade om allting, de va bara jättemysigt.
De är alltid trevligt med dom.
I dag har en annan gammal god vän hittat vägen hem till mej, jättetrevligt,
man kan ju sitta och tjata ihjäl hur många timmar som helst och de
finns ändå mer att tjata om, hur roligt som helst, Tack Jenni för en
härlig pratstund, de underlättar alltid.

Nu till nåt annat fast minst lika roligt......
VALPAR......
De är nu 25 dagar kvar tills Bettan och Scooby`s valpar
bör se dagens ljus. Jag väntar med stor spänning på dessa små liv,
jag har så svårt att se seriöst på valpar efter Scooby, han är ju
liksom ingen "ansvarsfull pappa", jag blir lika full i skratt varje gång
jag ställer upp honom framför mej och verkligen försöker vara allvarlig
när jag tittar på honom, de håller i ca 10 sekunder sen kan jag
inte hålla mej för skratt, han ser bara så himla rolig ut där han står
och försöker lyda order, men vi får snart se vad de blir.
Att de blir nåt, de vet jag men som sagt.....
INGEN ANING OM VAD !!!

Ett par bilder på fröken gravid :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0