Lite om allt och inget.

Hej mina vänner och ovänner.
Nu var de riktigt länge sen jag skrev något här, men de blir ju så när man inte kan skriva om vad man vill utan att de blir tjafs efteråt.
Nu är vi i alla fall nere i värmen och väntar på Robert och Soraya, de har varit en del strul så jag är inte riktigt säker på om dom kommer eller inte.
Ungefär halva tiden har gått så nu är de ju nedräkning åt andra hållet (hemvägen).
Min lilla Bridget umgås nu med änglarna i himlen, hon somnade in och lämnade 2 små söta flickor efter sej, saknar henne väldigt mycke, min älskade Bridget.
Men nu är det bara att pyssla om de 2 små liven som blev kvar....
Ska försöka lägga upp lite bilder dom lite senare.

massor med kramar till er som vill ha, vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0